مرحبا بكم في موقع جابر اسماعيل للدعاية والاعلان

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

لبس البنات صعب أوي يا جماعة الخير

كاتب الموضوعرسالة
afandina medo

المساهمات : 78

مُساهمةموضوع: لبس البنات صعب أوي يا جماعة الخير   الخميس فبراير 12, 2009 3:17 pm

أنا مجرد شاب و مش بقصد أي حاجه كل الي طالبه منكم تسمعوني باذان صاغية أنا مش عايز والله العظيم أدخل في الخلاف العقيم بتاع ولد و بنت و الولاد يقولوا للبنات بصوا بتعملوا ايه و لا الولاد يقولوا للبنات بصوا أنتم بتعملوا ايه

أنا كل الي عاوزه والله أوصل رساله من شاب الي هو أنا بعبر بيها عن واقع كل الشباب

لبسكم صعب أوي بجد الجينز الضيق و الجيبة الضيقه و البودي الضيق و المكياج و الضحكه شوفوا و أقولكم حاجه كمان طريقة مشيتكم والله

أنا تعبت مش عايز أبص نفسي أغض بصري بقي الموضوع شبه مستحيل أنا ببص يميني اللهم أحفظنا و أبص شمالي أللهم احفظنا

أنا شاب غير متزوج و غيري كتير أوي

أرجوكم مراعاة ده

أرجوكم راعوا مشاعر راجل ماشي جمب زوجته و أنت بطريقتكم بتفسدوا عليه حياته مع زوجته

أنا متعرضتش للموضوع غير أما حسيت فعلا أنكم لازم تسمعوه أو سامعينه و مطنشين لأ حرام أوي اذا كان الواحد صبر يوم و اتنين و تلاته فبعد كده صعب فتنه كبيره والله و أنتم جزي منها أنا بتكسف ألبس ساعات لبس لابسينه بنات

والله أنا بتكلم في الموضوع من غير أي حاجه مجرد شاب عابز بحافظ علي نفسه لحد ما يتجوز مجرد شاب نفسه و هو ماشي في الشارع نفسه متدفعوش للذنوب

أنتم كل ما تيجي سيرة الي لابسه خمار و لا نقاب والله ميحسش بقيمتهم غير الشباب الي زينا الي نفسهم يتزوجوا و يعفوا نفسهم لكن ظروفهم الماديه أو الاجتماعيه غير سامحه و والله نفسهم يعفوا نفسهم و يحافظوا علي نفسهم من الحرام

أرجو و أنا داخل بصيغة الرجاء غيري طريقة لبسك غيري حياتك حافظي علي نفسك أولا من نظرات شاب مبيتقيش ربنا في جسمك و حافظي علي شاب نفسه برضه نفسه ميقعش في الحرام و نفسه يحافظ علي نفسه بعيد عن الحرام

رساله من شاب مجرد بيرجوا من ربنا أنه يساعده في الزمن الصعب ده أنه يغض بصره
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

صفحة 1 من اصل 1